söndag, november 24, 2019

Den stora vovvedagen....

Diezel väntar.....
 ...kan dom inte skynda sej...dom där människorna jag bor ihop med.......
Jag ska träffa mamma och faster...skynda matte, skynda dej!!!!
 Hejsan, längesedan .....det är ju jag Diezel.....
....lilla mamsen...inte skälla på mej...jag har skött mej hos mina människor....
 Mamsen och faster får lite gott av min husse...
 ...och jag fick låna en lurvig sak...jättekul.... vi busade lite alla 3 med den ...då hann int ematte ta nån bild...vi var för snabba för henne...
Men jag lyckade erövra den till slut 😉😉😉
Ja, det är ju lite svårt att få alla 3 på samma bild...men Diezels tass syns nere i högra hörnet....
När vi var alla 3 blev det bara baksidor....
Tack Susanne, Christer och flickorna för fikat och en jättetrevlig eftermiddag . 
Vi får ses snart igen💖💖💖

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar