söndag, december 22, 2019

Idag blev det lite.....

...utflykt....
....Vi hälsade på den här gossen, Bossen, som bor hos min syster. Nu var det ett tag sedan pojkarna träffades så det var lite dax tycker jag. Det gick lika bra som förra gången...nu är ju Diezel lite större och kan om han vill....säga ifrån...men det gjord han inte. Diezel gillar att leka och bar a"slänger" sej ner på plant underlag om han blir för trött... 
Och det gjorda han flera gånger....en terrier är ju en terrier med massor av energi 💖💖💖
Tack Syz för en trevlig stund och fikat.
 💖💖💖
Diezel skulle ha fått en dusch när vi kom hem idag men hans matte...(jag) orkade bara inte fixa det. Nu får vi jobba på det efter julafton....Lite stickning blev det iallafall....påbörjat mina handledsvärmare med reflex....tänkte ha dom utanpå jackans muddar och mina vantar...hoppas att jag syns i mörkret då.....

Kram




2 kommentarer:

  1. Vilka härliga hundar . Det är något visst med en hund i huset. Vi älskar vår lille livlige Frazze. Han är 1 1/2 år nu och som sagt livlig men också en riktig gosehund.
    Nu önskar jag dig en riktigt fin och mysig JUL.
    GOD JUL från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag önskar Er tillbaka en riktigt GOD JUL från oss. Kram

      Radera