torsdag, december 19, 2019

Igår hann jag inte.....

...Nä för då var jag och åt julbord med mina arbetskamarater....
Hela FiA var där, visseligen fattades det några men så är det vid sjukdom och sen planeringatt alla inte riktigt kan. 
Men jag tycket det var jättetrevligt och väldigt gott. 
 Sen när jag kommit hem..väldigt mätt och ganska trött...satte jag mej att montera ner vårat köksbord....för att sedan montera upp det nya bordet.
Jag lyckades nästan att få upp bordet på  rätt sida gårdygnet... endast förlängningen av bordet , dvs de sista 2 platserna blev klara idag när jag kom hem från jobbet. 
Så fantastiskt skönt att ha ett STORT bord där vi kan sitta många utan att störa oss på bordsbenen...
Stickat blev det, iallafall ett par varv....
....coh sedan försökte jag få till lite bilder på Diezel...inte det lättaste precis...han har bara ingen lust att posera...ser mest lite olycklig ut....
Men jag vet att han är den underbaraste av dom alla, ger så mycket bus och kärlek på en och samma gång....man blir helt slut.
💖💖💖

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar