söndag, februari 16, 2020

Idag har det varit.....

...lite långpromenad....
Dax att väga lilla Diezel på djuraffären...35,1 kg. Han är stor nu den lilla gossen. 
Promenade började med bra väder och slutade med regn...vi var väldigt blöta när vi kom hem....
...efter det hade Diezel inge större lust att gå på fler promenader....Vi lyckades få ihop 3 korta prommisar till iallafall...nu är det dax för sängen säger Diezel....lagom trött och fuktig efter allt regnade.
 Och eftersom ingen ville vara ute mer så blev det lite sytt för min del.....Jag håller på att sy resårer i trosorna ....
..som jag påbörjade för ett tah sedan. Min resår hade tagir slut och jag fick beställa ny...nu är det snart klart...
Den röda resåren är snart slut igen, jag få beställa lite mer, den här färgen gillade jag verkligen.....
Kanhända jag kan använda lite annat än svart och vitt....

Nu blir det sängen och en god bok....

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar