tisdag, april 07, 2020

Det bästa jag vet....

...är min matte och min familj....
 ...sen gillar jag att klättra oxå....
 ...den här stubben kan nog erövras.....
 ...absolut. 
Den är min säger Diezel....
 Ja, säga vad man vill men en riktig godin med fullt av fantasi det är Diezel det.
Han har alldeles självmant kommit på att han kan balansera på nedfallna träd och ställa sej på stubbarna som är kvar....även stenar har han hoppat upp på för att balansera...kan det ha ärvts från sin lilla mamma kanske???
💖💖💖
Har jobbat lite i datorn ikväll, följt lite instruktioner och övat på att göra om Diezels huvud lite. Diezel är på bilden (som inte är så jättebra omgjord i datorn) bara en liten pluttvalp, nästan nyligen hemkommen till oss...
Jag tror jag ska försöka få en bättre profilbild av honom, då kan det hända att "arbetet" blir lite bättre....så jag ev kan göra ett motiv (skärfil) att trycka på en tröja till mej....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar