måndag, maj 18, 2020

Då var det ....

...helt plötsligt "bubbelmåndag"....den klarar jag/vi med bravur. 
Alltid lika trevlig med prat, bubbel och smaskens.
 Klänninge jag påbörjade innan helgen är klar och Barbien har fått den. Jag skulle fotat den men det glömdes bort....
Jag påbörjade även en liten kofta till Barbie...den blev klar ikväll.....
Nu måste jag ju förstås fundera på vad som ska hamna på stickorna härnäst....lilla barnbarnet har beställt en rosa/lila tröja med pandor på....hmmm, jag får kolla om jag  har nåt garn som passar ...eller oxå får jag köpa in nåt...
Fram till dess......vet inte...jag får väl se...

Kram


2 kommentarer:

  1. Vilken söt liten barbiekofta. Jag vet hur roligt det var att sticka barbiekläder förut. Mina barnbarns docktid är över nu. det är mest fotboll som gäller.
    Ha det fint. Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, Eva visst är det kul med barbi/dockkläder. Jag kommer ihåg barbiekläderna som min mamma stickade till min storasysters barbie, jag fick ju låna sakerna om jag var rädd om dom.Synd att det inte finns några av dom mönstrena kvar...
      Kram Bettan

      Radera