måndag, juni 01, 2020

Den här "lilla".....

...gossen har varit vid vattnet......
 ..och bekantat sej idag. Yngste sonen med flickvän lockade på Diezel och fick ut hinim i vattnet för en lite simtur.....
Diezel tyckte det var helt okej med att bli lite blöt i pälsen....
några simtag toga han oxå....
Blir det varmt i sommar är troligen en badstrand något vi kan förlika oss med.....
 Jag har hunnit sitta vid symaskinen idag oxå.... 
Den färdiga bilden (alstret) kommer senare....
...en liten jumper till barbie blev det oxå.....lite nya mönster har jag hittat på nätet...kommer troligen att bli lite mer barbiekläder framöver....

Kram


2 kommentarer:

  1. Gullig Barbietröja. jag har stickat/virkat många barbiekläder förr. Jag undrar om du kollat denna sidan stickatillBarbie.se. Där finns flera hundra olika beskrivningar. Klicka på Barbie på högersidan i min blogg så kan du se vilka jag har gjort. Det är ju så roligt att sticka smått.
    Ha det fint. Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt Eva, precis den sidan är jag inne på och hämtar mönster. Så många fantastiska kreationer. Jag ska absolut kolla in din sida. Ha det gott kram Sytanten

      Radera