lördag, juni 13, 2020

Ibland går dagarna väldigt fort....

...och den här veckan gick det så fort att jag helt enkelt inte hann med riktigt...
 ...men det kom lite tyg.... och jag vet precis vad det ska bli...
...det hör ju inte till vanligheterna precis.... tyg köper "man"(jag) för att det är fint, läckert och kul ...sen får "man"(jag) se vad det ska bli....
Först brukar jag tänka kallingar och trosor...sen tänker jag nåt kul till barnbarnet och sist mej själv....
 Barbiekläderna är ihopsydda.....och lilla barnbarnet har precis talat om för farmor  "att såna här kläder behöver min barbie" för det har  hon inga....
Kjol och tröja.....
 ...långärmad klänning med krage.....
...kort kjol och topp....
Klart barnbarnets barbie beöver nya kläder....för naken kan man ju inte vara ...då fryser man.

Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar