fredag, augusti 14, 2020

Näe matte...jag tänker inte.....

...titta på dej...
Jag vill inte vara med på foto.......
Jag är nybadad, fortfarande lite fuktig och du matte....du gjorde det!!!
Okej...en liten blick då.....
...lockarna har du blåst bort matte...dom som alla tycker att jag är så fin i....
Men jag doftar rent och gott iallafall.....
Matte...jag älskar dej ändå, du är bäst på att bada mej, schamponera mej och torka mej trots att jag inte kan stå still...och trots att jag blir tokig och får lite "rabban" när jag är blöt i pälsen...

Ja, Diezel min lilla tokiga vovve...jag vet att du älskar mej...jag älskar dej oxå trots alla dina tokigheter.
💖💖💖

Stickar lite på "stora" Pippitröjan när det funkar....
Bakstycket upp till nacken är klart...nu ska jag snart dela på framstycket...

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar