lördag, augusti 01, 2020

Tiden går alldeles för fort.....

.....veckan började bra, jag var och lämnade lite blod på blodgivarcentralen, känns jättebra att kunna hjälpa till där det behövs....
...det har blivit ett par kvällar med spel...både vi själva och med grannarna....
...idag tex , när solen lyser alldeles förträffligt och det är återigen väldigt varmt....
....ställer jag mej i köket och friterar munkar!!!!
Men rackarns vad goda dom blev.... det här kommer jag troligen att göra om vid tillfälle.....

....jag har hunnit sticka lite.....ca 10 cm kvar på pippitröjans ärmar till lilla barnbarnet....
..imorgon...vet inte riktigt vad det blir men det är dax att tänka på veckans utmaningar....Sememstern är slut och jobbet börjar igen. 
Jag hoppas att det blir nästan som vanligt igen, att vi får en möjlighet att hålla vårat FiA jobb igång.... och att alla får vara friska.

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar