lördag, september 26, 2020

Som vanligt springer dagarna iväg....

...lite hinner jag att göra på kvällarna...
En glittrig barbieklänning.....
...som Dieel är väldigt nyfiken på....
..han är allt bra mysig, håller koll på matte vad hon pysslar med....vaktar så det blir som det ska.... för att vi ska kunna gå ut innan sängdax...
💖💖💖
 
Lite handduksbroderi blev det oxå...yngste sonen beställde en handduk till hans flickväns lillasyster som fyllt år i veckan....,

Lilla maken vill ha en tröja....garnet beställdes och nu har jag börjat.... 

.Jag hade nästa glömt hur roligt det är att sticka islandströjor....
...det är inte speciellt tungt då jag kan använda rundsticka....och tröjan hamnnar i knäet...

Veckan har oxå bjudit på Kräftskiva tillsammans med mina "gamla, gamla" arbetskamrater....
Kräftor, öl och snaps....

..skånska pepparkakor och ädelost....

...ett fantastisk gäng glada "flickor"....
Tyvärr saknade vi en i gänget men hon dyker upp nästa gång.
Tack alla fina, glada flickor för denna gång.
Väl mött inom kort igen.

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar