lördag, november 28, 2020

Ja, nu har det snart gått 1 vecka igen.....

...unicorn...det är fint det ....
Lilla barnbarnet gillar rosa, lila och unicorns....det blev en tröja till henne med en HTV tryck med vinyl från most creative. Jag är så nöjd med resultatet...frågade lilla barnbarnet vad hon tycket...den är fin farmor!
💖💖💖

Mellansonens Riddari är färdig...trådarna är fästade och tröjan är blockad.....
Han vet att han ska få den i present...han fyller imorgon.

Lite småstickat....tumvantarna hade för kort tumme blev jag upplyst om....Klart som korvspad, dom blev ju stickade till förra vintern.....
Nu finns det nya som passar bra på små prinsesshänder och sockar till fötterna

Beställde för mej nytt garn.....väldigt löst spunnet....två trådar ska det stickas med....Det ska bli en liten tröja till farmors prinsessa...hon har beställt den själv, blev glad när jag visade garnet...rosa, lila och ljusgrått.....tröjan heter "Afleggjari"....

..sen kom det lite mer garn...det ska bli en Riddari till mej....

Diezel tycker om att ligga och ha lite koll på vad jag gör när jag sitter vid datorn....Ja, ja lilla gubben ...jag ska beställa till dej oxå... det blev 30 kg mat....

Bild på makens och mellansonens tröjor..... så lika men oxå olika...

Imorgon är det första advent



Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar