måndag, december 21, 2020

Igår...4:de advent....

...snart är det julafton....
Den här gossen funderar på vad matte har för sejh...
Jo du Diezel....du skulle bra gärna vilja veta ...va.....
Kanhända Tomten kommer med paket till dej ...
Jag har lagt upp min tröja på stickorna....min amfaeli....
......har väl inte bestämt mej riktigt än..... men jag tror det kan bli bra med färgerna som jag valt...
Nåja, det går ju alltid att repa upp om jag  inte skulle bli nöjd.

Barntröjan är färdig och inslagen....
...likaså lilla barntunikan...
Och kom ihåg alla paket ska till Tomten först!!!
Nu ska ju inte vi "vuxna" få eller ge några julklappar...men  yngste sonens flickvän behöver ju en egen handduk till....så när hon kommer nästa gång så hänger den på "sin/hennes" plats.

Då är det "bara" ett par dagar kvar att jobba.....sen är det ledigt året ut...(låter nästan som långsemester).

Så jag önskar Er alla  
En riktigt God Jul


Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar