söndag, januari 03, 2021

Nyårsafton försvann.....

...och det blev nyårsdagen...

Och den här lilla godingen verkade inte bry sej nämnvärt....han skällde lite när det smattrade utanför och ville troligen säga att "nu kommer det nån"....

....men när det inte kom in någon så la han sej bakom husses fåtölj.... Jag hoppas att det håller i sej och att han är lika obekymrad nästa gång.  Vi hade tagit promenader under dagen när det var "smällfritt" och efter alla smällare, sen sov han lugnt resten av natten.....
Jag började året ...eller nästan iallafall med att göra klart min Amfaeli, nu ska jag bara fästa lite trådar och skölja upp den .....

Idag, min sista lediga dag för den här gången (11 dagar semester) hade jag tänkt mej att sy lite.....
Nu hann jag inte det men jag klippte ut 6 par kallingar.....

...och 7 par barntrosor....
Får säkert ihop lite sytid inom kort...

God Fortsättning mina vänner och vi hoppas att det här året ska bli ett bra och friskt år för oss alla.

Kram


1 kommentar:

  1. Inget vidare med smällare för våra hundar. Här i byn är det ganska sparsamt.Och husse och matte hade inget partaj heller. Det var "lugna gatan" så som det har varit länge nu.Vi får blicka framåt och hoppas på ljusare tider, på alla sätt.
    Duktig du är med dina syprojekt.
    Kram Eva

    SvaraRadera