söndag, april 25, 2021

De här veckan gick ganska fort.....

...och lite pyssel har jag hunnit med....
En handduk blev beställd....
Lagom när jag kommit igång med mönstret i stickningen så gick stickan sönder.... men vilken tur att jag hade fler spetsar i samma storlek....nu är det igång med mönstret igen.
Fick hem lite tyg.....
och lite ny resår.... 
Nu har jag så jag kan sy upp lite kallingar till familjen igen....
I helgen har det varit pysselträff.....många roliga saker har vi pysslat med....
Remsor.....i olika färger och bredder...resultatet blev en Zebra....
Jag har sublimerat på vinyl som jag satte på en kasse till mej....
Diezel fick vara modell....bilden har jag grejat med i silouetten....
Gjorde ett försök att sublimera en holografisk vinyl, en svart tiger ska det föreställa....
syns inte så jättebra men jag vet att den finns där....
Lägger man ett bakplåtspapper ovanpå så ser man  tigern....
Jag satte motivet på en väska.....
..och på andra sidan gjorde jag  ett randigt fjärilsmotiv....
Jag sublimerade på easy subli och satte motivet på ett par dryckeskylare till mej och maken....nu har vi nya kylare till sommaren.
Jag sublimerade på glittervinyl......
...och satte det på en t-tröja till lilla barnbarnet.
Jag gjorde mej en ny kasse....alltid bra att ha när man ska handla ....

En lite födelsedagsuppvaktning hann vi med oxå, morbror fyllde igår och vi grattade honom idag, ute och corona säkert. 
Ett par hemsydda kallingar och lite choklad blev det i presenten.

Så nu är helgen slut och veckan blir troligen som den brukar, lagom lång lagom varm och lagom hela veckan...

Kram



1 kommentar:

  1. Gambling problem gambling - Dr.MCD
    For example, 세종특별자치 출장샵 many gambling addicts 포항 출장마사지 would ask themselves “Why should I 광주 출장마사지 gamble?” 성남 출장안마 and “Why should I 전주 출장샵 not gamble?” Why should I not gamble?.

    SvaraRadera