torsdag, april 08, 2021

Den här killen alltså....

Han är inte så himla lätt att fotografera .....
.....jag får använda "gamla" bilder som jag tycker är fina. Just den här bilden är jag väldigt stolt över, just här är han så otroligt vacker...som en trollhund i en trollskog....
Jonas lyckades ta en ganska bra bild av honom igår.... och då tänkte jag att jag  provar att fixa lite med den - När man liksom ändå håller på så kan man väl hålla på mycket....
Lilla barnbarnet kommer att få en Diezel-tröja nästa gång hon kommer och hälsar på.
Jag stickade färdigt ett par vantar "Skogsstjärna" av Solveig Larsson, nu ska det "bara" fästas trådar.
En handduk som äldsta sonen skulle ge till sin chef som ska sluta....den chefen kommer troligen "alltid" att komma ihåg sonen....
Ett nattlinne till barnbarnet, sydd av en urvuxen t-shirt...bra med återvinning...
En liten beställning till, en badhandduk.

Det är så roligt med lite energipåfyllnad när det varit lite stiltje i syrummet...och när man ändå håller på och idéerna poppar upp då får man ta dom i farten.

Kram

 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar