måndag, december 27, 2021

Äntligen blev det dax....

..att få ...
...ta bort gips....
...alla stygn ( 9 stycken) 
...få lite plåster.... 
och sedan en träff med arbetsterapeuten för att träningsprogram. 

Interpositionsartosplastik... 
...ja så heter det visst.
Men jag tycker att det ser bra ut... jag är fortfarande lite svullen om handen....
..några av dom fint läkta stygnen....
..och det snygga skyddet som jag behöver använda ett tag till....
Träningen går framåt, jag tar en sak i taget enl arbetsterapeuten och jag vet att det kommer ta tid.
Men gud vad jag saknar att handarbeta...men det får vänta ett tag till....

Jag vill önska er alla en god fortsättning och att ta det lugnt, njuta av varje dag...speciellt om solen visar sig för det är ju så härligt då.

Kram



2 kommentarer:

  1. Ojojoj vad du har fått gå igenom. Ser komplicerat ut. Men du är snart på banan igen med stickor och symaskin . jag har själv legat lågt på bloggen. det har varit ett skitår på olika sätt, men nu känner jag att det är dags att ruska fram ny energi och hitta tillbaka till den roliga bloggvärlden igen.
    Vi ses snart och lycka till med läkningen och träningen.
    Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man kan ju inte styra allt som händer men nu hoppas ja att det snart är dax för lite provstickning för min del. Måste bara träffa arbetsterapeuten först. Kram Eva och ha det så bra.

      Radera