måndag, januari 24, 2022

Lite garn....

...kan man väl behöva ibland!
Jag blev lite sugen på Saga koftan från Järbo, inte för att jag kan sticka riktigt än men ändå....
..när jag kan så ska jag sticka koftan till mej.
Tur man har en "frisk" vänsterhand som kan veva nystmaskinen...annars har jag en av sönerna hemmaboende och han hjälper ofta sin "lilla" mamma.
 Jag övar så sakta på ett par vantar ( tidigare inlägg) inte går det fort men det går framåt. 
Om jag sköter min handträning ska jag nog snart vara på "banan" igen, jag längtar så väldigt på att få gå tillbaka till jobbet men där är jag inte riktigt än.

Kram






1 kommentar:

  1. Jag blev så nyfiken på vad det var för kofta som väckt ditt sticksug så, så jag kollade på Järbos hemsida. Jag tyckte också om modellen. Vilka fina färger du valt. Lycka till med rehabiliteringen så du snart kan börja med din Saga!

    SvaraRadera