torsdag, mars 23, 2023

Nu är snart Mars månad oxå slut.....

Vår lilla Melker har fyll 3 år.
Och på hans kalas blev storebror Diezel inbjuden. 
Dessa gossar alltså, de ger en så mycket kärlek, bus, bus, bus och....kärlek!
Yngste sonen beställde en nessecär .....
I senapsgult fuskskinn som han ska ha med sig när han ska åka på kurs....
💖💖💖
Har hunnit sticka lite tröjor, ett mönster från järbo. 
Tröjorna jag stickade till mina barnbarn i rosa/vinrött och blå/marin var så roliga att det blev ett poar till av bara farten....
en i vitt/mullvand.....
..en i blått/rött. 
Det är olika storlekar så ev finns det lite växt mån för de minsta.... 
Nu ska dom bara sys till lite, klippas upp och stickas innerkanter och sättas i knappar
💖💖💖
Jag sydde några dregglisar till yngsta barnbarnet, det kan ju vara tänder på gång där så dom kommer kanske  till nytta så småningom.



1 kommentar:

  1. Vilka fantastiska tröjor du har stickat. Imponerad. Jag väljer oftast enkla handarbete speciellt när jag ska på stickcafe´. Prata och sticka mönster funkar inte så bra för mig. Just nu har det mest blivit virkat påskpynt här. Roligt som bara den !!! Glad påsk till dig från Eva

    SvaraRadera