söndag, augusti 27, 2023

Då blev det lite inlägg igen....

..jag har ju suttit lite vid symaskinen...det är så roligt!!!!

När man väl börjar är det svårt att sluta.....
...så det har blivit " ett par plånböcker"....

 








Ja, jag kunde liksom inte hejda mej när jag kommit igång. Nu finns det iallafall "ge bort" presenter hos mej.
Lilla maken ville ha en lite "bra att ha" väska när han ska ut och promenera.
Då blev det en tur till Hadynson Creative för lite inköp....
Klart!!

Maken blev såååå nöjd och jag blev lite avis på honom och bestämde mej för en lite inköpslista....
Tada... här kommer dom små sakerna..... 
Nu ska jag "bara" klippa ut delarna....
Hon har mycket fint, Hadynson creative 
......man kan ju inte bara låta bli....
...och lite, lite tyg oxå....


Kram

2 kommentarer:

  1. Mycket fina grejer!!

    SvaraRadera
  2. Du är ju otroligt uppfinningsrik. Aldrig skulle jag komma på att sy plånböcker. Tummen upp för dig !!!! Det är ju så roligt att sy men här har inte symaskinen varit igång på länge. Nu blir det mest virknål och stickor. Ha det fint önskar Eva

    SvaraRadera