fredag, juli 08, 2011

Då var det helg igen....

.och min sememster har börjat!! Förlåt om jag tjatar.men nu ska jag njuta oavsett villket väder det än är!!
Efter jobbet hälsade jag på hos syz..både bra och mindre bra...Bra: jag lånade ut böcker till henne för hon ska på semester, vi pratade lite och det är alltid roligt... Mindre bra..jag köpte MER garn.... 

 och ett mönster...när min andra topp blir färdig tror jag att jag vill göra en topp till...en vit,  fast lite mer som ett linne....
 När vi ätit mat så blev det en KALL cider.... Mmm så gott!! Och till det blev det......
Liter stickning....vad trodde ni?????

Kram

2 kommentarer:

  1. HiHi!!! inte mindre bra för mig!!!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Jo, det blir gärna ett nystan eller två när man kommer in i en sån affär...
    Det blev bara lite stickning, inte mycket ;)?

    SvaraRadera