fredag, februari 13, 2009

Fredag hela ve.....??



ckan! Nja, jag vet inte det ja. Här huserar baciller av STORA mått! Nu när barnen är något sånär friska, då går "gubben" och blir sjuk!! Jag tror att jag säger upp mej med omedelbar verkan!!!! Jag pallar inte mer snor och host! Antingen får jag isolera mej eller så isolerar vi HELA familjen tills alla är bacillfria. Jag vet inte vilket som är bäst?!


Även jag har bacill, tyvärr börjar snoret inkräkta min igenkorkade näsa. Jag hoppas att helgen går fort och att bacillerna är slut med den. Dessutm saknar jag min SYMASKIN!!!!!!

Atjooo!! Sorry, hoppas du inte fick nåt snor på dej.

Kram till alla



1 kommentar:

  1. Hoppas alla kryar på sig fort! Och att du får tillbaka symaskinen SNART! Förstår att den fattas dig.....jag skulle inte heller kunna leva utan alla mina grejer! Kram på alla hjärtans dag!

    SvaraRadera