lördag, februari 14, 2009

Lördag.

Då var det lördag! Snoret på mej börjar släppa lite, tack och lov! "Gubben" är fortfarande lite mosig. Det gick 2 wishkey för att lätta på "täppan" i näsan. Hoppas att han får sova inatt, det har varit dåligt med det sen förkylningen började. Tack och lov har ingen av oss haft någon feber men man känner sej skitrisig ändå.

Jag har lånat en symaskin!!!! Min goa mamma lånade ut sin. Jag har ju lite som måste sys ihop, typ väskorna som jag broderade innan min maskin rasade. Jag ska börja imorgon om jag hinner.
Vi har ju simskola och sen ska vi träffa Marita och hon ska "peppa" oss lite med Forever.
Vi ska försöka komma igång lite med vår försäljning och ta till oss lite nya kunder som vill må bättre och bli piggare med Aloe vera drycken, den färskpressade juicen. Oj, nu blev det lite reklam..... Vi får väl se vad som händer imorgon.
Kramar till alla på Alla Hjärtans Dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar