söndag, februari 15, 2009

Söndag-simskola!!!

Nu är det söndag igen! Som vanligt simskola, det går jättebra för Jonas. Idag blev det mycket simma utan "platta", en hel del i STORA bassängen.Med tungan i munnen går det bra att styra sej fram,
öppnar man bara lite,lite så fylls hela munnen och det blir mycket att hosta upp.






Fö blev det en trevlig eftermiddag med Marita. Semla till kaffet(sitter alltid fint-himla gott). Därefter en "målplanering" för vårat Forever arbete. Jag tror att det kommer att bli jättebra. Nej förresten jag VET att det kommer att bli jättebra.
Förresten , Familjen mår bättre nu. Alla som jobbar SKA göra det imorgon, de som har sportlov får ligga kvar i sängen.
Nu ska jag serva Jonas med film och glass!! Sen ska jag ta en promenad och rensa tankarna lite så att jag är pigg och alert imogon på jobbet, då en NY vecka börjar.
Kram, vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar