onsdag, mars 11, 2009

Bakdag!!

Idag har det inte hänt så himla mycket. Jag har jobbat som vanlig, hängt tvätt och lagat mat förstås. Beslutade mej för att hälsa på min storasyster, det var så himla länge sedan. Jag måste ju hålla koll på henne så att hon klarar sej, hon hade ju brutit foten för lite sedan. Hon är bättre nu men har fortfarande gips och rullstol. Snart blir hon nog av med sitt gips och kan gå med kryckor och vara sej själv lite.
Efter besöket så fick jag ett bakryck, bakade 2 "skräp"limpor. Alltså bröd med fibrer , frukt och korn i,det ska ju vara så nyttigt!!!
Efter baket blev jag sittande framför tv:n, kollade på "Det okända", riktigt bra fraktiskt!!! Jag gillar att kolla på sånt, men vill inte ha "dom " hemma. Men nu blir det -Trevlig kväll!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar