tisdag, mars 10, 2009

Träningen går......

.....framåt med väldig fart! Idag blev det lite styrketräning igen. Riktigt roligt faktiskt, när vi peppar varann "Gubben" och jag. Detr blir ju lite att man tävlar om vem som tar mest tyngd och flest repetitioner utan att det gör ont och skadar.Vi frågade instruktören på gymet om han ville coatcha oss till typ "iron man" tävling, att vi tänkte tävla när vi fyller 50 år. Jo, det kunde han nog göra. Men nu blev det så att vi inte kommer att ställa upp i en sådan tävling , dels är det för kort tid kvar och sen har vi inte tiden eller lusten att bygga så mycket så ofta. Det får bli på vanlig "svenssonnivå" det räcker för oss. Lagom för att slippa alltför mycket träningsvärk.


Sen ringde jag till reparatören idag, han höll på med min symaskin!!!!! Den kommer på fredag. Jiiipppiii!!!!! Snart får jag sätta klorna i den, jag har så mycket att färdigställa. Jag längtar!!! Ja, jag får ge mej lite till tåls veckan har ju nästan precis börjat.


Nu ska jag läsa i min bok Livets Döttrar av May Grethe Lerum, jag är på del 8. Mycket läsvärt.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar