lördag, april 04, 2009

Waaooow!!

Vilken föreläsning!!! Tina Thörner!! Vilken fantastisk tjej!!! Jag är helt uppslukad av energi som hon delat med sej av. Var får hon allt ifrån?? Jo, naturligtvis fick hon det hemifrån. Men hennes entusiasm, jag kan.., jag vill.. jag törs... jag ska.... Ja allt det fick vi tips om idag. Jag vet att allt måste komma ifrån mej själv men det är underbart att få lyssna på människor som Tina. Jag måste nog tänka igenom allt som hon sagt så att jag själv kan använda mej av: Jag kan.. jag vill.. jag törs.. jag ska....


Sen har ju våren kommit oxå, det märkte jag när vi kom hem. Ut och torka av tvättsträcket och hänga ut nytvättade lakan. Äntligen!!!!! Jösse vad man längtar till denna årstid. När tvätten torkar ute i solen och solstolarna börjar komma fram och fräknarna "poppar" opp på näsan. Här kommer en liten tussilago. Visst är den vacker.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar