söndag, april 05, 2009

Sy mässa!!!!


Det här är bara början. Bussen är inte riktigt full än. Tyvärr blev farmor sjuk Så hon fick vara kvar hemma. Nästa mässa är i nov -09, då hoppas vi att det lyckas bättre.

Nu har vi kommit fram, dax för fika. Katta lovade sin man att när vi är framme börjar vi med kaffe. Diskussioner om hur dagen skulle bli blev det oxå. Återträff kl 13.00 på samma ställe.(kaffesugna männinskor)

Ny symaskin??????? Nej då, jag jobbar på med den jag har. Men visst är det roligt att titta och fantisera om hur det skulle vara om man (läs jag) hade en maskin till!!???? Nu har jag inte så mycket plats till det jag har, syrummet/garderoben är ganska liten och full med saker så jag får sitta och sy i köket ist för mitt lilla rum.
Ja då var det dax för hemfärdem då.
Mycket påsar blev det. Sketch -programmet och ritplatta, nya broderitrådar, några broderier blev det oxå bla ett "hummel"broderi som är så otroligt gulligt. Jag ska snarast brodera upp ett motiv och lägga ut det här på sidan.
Nu håller jag på att installera mina program och broderier så jag säger hej då.
Kram
Bettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar