torsdag, maj 14, 2009

Lite lättare träning....

.....blev det idag. En längre promenad orkade vi med. Det svider fortfarande i magen. Nu vilar musklerna lite över helgen sen blir det nog drag på tisdag.

Jag gjorde färdigt den 3dje väskan ikväll. fodret är lila och det finns en liten ficka på insidan.

Jag har satt öljetter i överkant om man vill dra ihop väskan lite. Annars kan det vara en liten detalj om man inte vill dra ihop den.








Här har jag dragit ihop väskan. Den blir nästan som en liten påse. Jag tycker att väskan blev jättesnygg.(visst får man säga så om sina egna saker?)

Priset för en sån här modell är 320 kr.
Nu blir det slappakväll, jag har börjat på del 3 i millenniuserien så nu blir det läsa av. Böckerna är otroligt bra. Jag kan varmt rekommendera dom.

Kram

1 kommentar:

  1. Man FÅR säga så om sina egna saker! Och väskan är jättesnygg! Gillar just den där detaljen med öljetter och snöre, supersnyggt!

    SvaraRadera