fredag, maj 15, 2009

Fredag igen!!!!

Oj, oj , oj.... redan fredag. Idag har jag invigt vår nya grill!!!!!!! Det gick jättebra. Och gott var det oxå. Jag hittade färdigmarinerad oxfile i frysen ( från i somras) men det funkade alldeles utmärkt att grilla. Lite korv hade jag oxå i kylen. Hoppsan det står visst ett glas rosevin där med. ( hmmm, ja det är visst en flaska från förra säsongen det oxå, men det funkade utmärkt)
Vi satt inne och åt pojkarna och jag för det var lite kyligt på vår baksida och en förfärlig massa pollen överallt. I vinglaset ligger det jordgubbar som Mats hade fixat på sitt jobb. Det blev jättegott med dom. Frukt är ju nyttigt!!!!!
Efter den goda maten blev det som vanligt igen, hänga tvätt, ta reda på disken och "mata"dammsugaren.
Men nu.......ja då ska jag smutta färdigt på mitt rose med jordgubbar och kolla på tv;n. Det är "Carina Berg flyttar in" och det brukar vara lite kul.
Så jag säger ........
Kram

1 kommentar:

  1. Ja men va bra att du får i dig lite vitaminer! Och jorgubbar är aldrig fel! Det blev grillat och ett glas rött här....och jag behövde nästan inte göra nåt alls... ;)förutom att hålla reda på mitt vinglas då! Ha superbra helg! Kramizar!

    SvaraRadera