måndag, maj 11, 2009

Sykväll igen!

Här kommer den.... kudden som var beställd. Jag vågar visa den för jag tror inte att mottagaren kollar på den här sidan. En kärleksfull present från alla mammor till sina barn.

Här kommer nästa arbete, visserligen inte riktigt klara än men värda att visa iaf. Det ligger ju lite jobb bakom, jag har hunnit sy ihop dom och sytt ihop fodret till den med katten på. Jag ska sammanföra foder , väska och handtag vid nästa tillfälle. Jag har ytterligare 2 foder att fixa till. Dels till den med violerna på och sedan en med körsbärskvisten. Jag ska ta tag i det oxå så fort tillfälle ges.
Nu ska jag plocka undan som nrukligt är och sedan ska jag läsa färdigt min bok om jag orkar. Man är ju lite trött efter helgen!!??!!
Till nästa gång........
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar