onsdag, juni 03, 2009

Det blir inte......

...nåt lånt inlägg idag heller. Det regnar idag oxå, inte roligt. Och kallt är det , vart tog sommaren vägen???? Hoppas att den kommer tilbaka snart.

Fick lite massage på jobbet, vi hade bokat massören till vår arbetsplats. Vi var flera som utnyttjade honom, jag går ca 1ggn/ mån för att jag behöver det. Han fixar musklerna i ryggen och nacken, idag är jag väldigt öm i just dom musklerna. Vi har bokat honom en gång till, precis innan semestern kommer han. Hoppas att alla flickor får en bra "mjuk semester efter det besöket, så att vi är glada när vi börjar igen i augusti.


Sen behövde mina "grabbar" nya kortbyxor/badbyxor , det är en sak jag inte förstår. Att badkläder blir kan bli försmå???? hmm. Ja, sagt och gjort Albin , jag och Jonas åkte ner på stan. Vi hittade jättesnygga byxor till båda "grabbarna", dom kommer att bli så fina så.


Ja, det var allt för idag. Ha´re!!


Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar