torsdag, juni 04, 2009

Tandläkarbesök!!

Ja, faktiskt. Ett tandläkarbesök, det var ett år sedan sist. Tänk att tiden går så FORT. Philip och jag fick gå efter varandra. Philip fick börja så att han kunde åka tillbaka till skolan och slippa se sin mamma som har en enorm respekt för tandläkaren (svettiga händer och lätt darriga ben). Jag fattar inte varför man känner ett visst obehag varje gång det dimper ner en kallelse från tandläkaren. Ja nu är det iaf gjort och hur många hål.....? INGA!!!!!!! Har skött "gaddarna" bra faktiskt.
När man varit såååå duktig måste man få belöna sej eller??????..........!!!!! Hade väl lite tur faktiskt. Jag var på öppet hus på synaskinsaffären i tisdags och då beställde jag en sax. och tänka
sej när Anna ringde och berättade att den kommit, jag såg det som en belöning till mej bara för att jag varit så duktig hos tandläkaren. " kataloger med broderier i fick jag oxå ( Tack Anna!) så nu har jag lite kvällslektyr att läsa.
Imorgon är det redan fredag och då ska vi gå ut, mina arbetskamrater och jag. Lena har gått i pension och vi ska fira av henne med mat och lite annat. Jag skriver om det imorgon utifall hon skulle komma på tanken att läsa min blogg.
Tills dess.........
Kram

2 kommentarer:

  1. Har en sån sax och kan inte leva utan den. Tänk att en sax kan bli oumbärlig! :-) Hoppas att du är nöjd med ditt köp!

    SvaraRadera
  2. Duktiga lillasyster som inte har några hål!! Då är man värd rätt så mycket roliga saker. Tandläkaren delar väl inte ut nå´t till oss som har blivit stora, eller??
    Ha så kul imorgon, men passa så du inte får "skallebank"!

    SvaraRadera