söndag, juni 07, 2009

Söndagmiddag!

Mmmmm så gott det var. Jag slapp göra maten själv idag! Vi firade morsdag hos farmor idag och tänk hon hade gjort kroppkakor!!!! Ja, det är riktigt jättegott. och tänka sej, det blev lite matlåda oxå till både Mats och mej.
Fö har jag inte gjort många "slängar" idag. Jag har haft en "läsa ut boken" dag
idag. Har läst ut den 3:dje delen i milleniumserien, visste inte hur fort man kunde läsa. Måste bara säga att -LÄS DEN, hela serien om du inte gjort det.

Började på en ny bok som jag fått låna av min mamma, "sirila gentlemän sökes" av Karin Brunk Holmqvist. Som jag skrattar när jag läser den, jag kan riktigt höra de skånska tanterna på hemmet diskutera. Den kan varmt rekommenderas. Jag hoppas att du får lika rolig och givande läsning som jag. Tills vi hörs igen......

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar