lördag, juli 04, 2009

Nu trodde ni.....

...allt att jag hade glömt att skriva `va?
Nej då, nu har SEMESTERN BÖRJAT!!!!!! Jag ska virka lite på semestern har jag tänkt, så jag var hos storasyz och handlade lite. Jag hade tänkt att virka en liten trädgårdsmus från Ulliga gulliga. Kunde inte bestämma vilka färger jag skulle ha så jag handlade lite olika. Till höger i bild längst ner ser ni min början på musen......
Jag har suttit ute en stund ikväll och virkat lite, sen kom grannen och ville bjuda på ett (eller flera) glas vin och prata lite. Och det gjorde vi . Vi har suttit och titta på regndropparna som föll och den ljumma vinden som drog förbi. Helt underbart att sitta ute. glömde lite att titta på klockan. Därav det sena inlägget. Jag har troligen lite huvudvärk imorgon, men det gör inget. jag ska nog försöka virka lite till iaf, jag har inneröra och ben och ar´mar kvar att göra. Sen på söndag tror jag blir det fler delar till musen.

Till nästa gång.......


Kram

2 kommentarer:

  1. Vad kul att du också är med och virkar trädgårdsmus! Ska bli spännande att se hur din kommer att se ut.
    /Lenis

    SvaraRadera
  2. Lycka till!
    Kram Syz, men inte faster!

    SvaraRadera