lördag, juli 25, 2009

En bröllopsdag!

Ja, det är det faktiskt!!!! Jag och min man har varit gifta i 17 år just idag! Det känns som om det vore nästan som "igår". Tiden bara rasar iväg, barnen blir större och allt går så fort. Ja,ja jag är glad iallafal, tror att min man är det oxå, att vi har varann!! Så det har inte blivit så mycket sytt idag... faktiskt inget alls!!! Den här gjorde jag igår men glömde att sätta in bilden.... ibland är det lite bråttom. Jag ska sätta dit en öljett, det är inte gjort men annars är den färdig. Broderiet är från Loralie design Det finns att ladda hem gratis. Lite har jag iallafall lyckats med, det har ju varit ett strålande väder hos oss idag, lite blåsigt men varmt. Vi satt ute och fikade på eftermiddagen, kladdkaka bjöd jag på, mmmmmmmm, och då passade jag på att ta fram lite garn och virknål. Resultatet ska bli en "ärtdocka", jag har laddad hem den från nätet men vet inte riktigt varifrån (typiskt mej att inte komma ihåg saker). Den går säkert att hitta om man söker på amigurumi osv.

Tänka sej 17 år......... ja , vad har hänt om ytterligare 17 år? Då är barnen stora och kanske oxå gifta..... vem vet??? Vi får väl se....

Kram

3 kommentarer:

  1. Grattis på er 17-åriga bröllopsdag!
    Min gubbe och jag har firat 21-årig bröllopsdag i veckan(21/7) och jag hoppas att det blir 21 år till. :)

    SvaraRadera
  2. Måste skicka en liten kommentar till. Jag hittade din blogg ikväll(läs igårkväll för klockan är visst mycket) och jag har nu läst den från början till slut och jag vet att jag har hittat ytterligare en blogg som jag kommer att läsa.
    Fina saker du har gjort.

    SvaraRadera
  3. grattis på bröllopsdagen!! lite försenat. men det är ju inte så lätt att komma ihåg andras när jag inte ens kommer ihåg vår egen förrän den är förbi. kram syz

    SvaraRadera