söndag, juli 26, 2009

En helt vanlig söndag.....

....med lång, lång promenad! - Behöver ut och röra på oss. sa "gubben". -Okej, sa jag. Och så gick vi, ner förbi stan och runt tillbaka förbi den fina hamnen, tog en god glass och sedan hem igen. Tog ca 2 timmar. Riktig skönt!!!!
Så här blev den lilla "ärtdockan" som jag visade delarna på igår..... Visst är den söt!!!
Inte blev det latsidan när vi kom hem inte...... nej då, jag gjorde två hängare till kökshanddukar, broderiet är från Smartneedle . Visst är det läckra!!
Sen blev det en hängare på en frottehandduk från smartneddle och ett hundbroderi från Gunilla .


Till sist innan jag bestämt mej för att plocka ihop för kvällen blev det några "pimpade" disktrasor. Det är så himla kul att göra dom. Jag har en med en pensee på som jag använder, avundjsjuka grannar????? Ja, dom kollar iallafall!

Allt för idag..... Vi hörs snart.......
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar