torsdag, juli 23, 2009

Idag har jag......

......fått massage. Längtar till varje gång som jag ska dit, Nu tar det ca 1 månad innan det är dax igen. Det är så underbart att bli knådad på rygg och axlar, man blir som en ny människa och känner sej ganska mjuk i kroppen igen.

Det här var vad som blev gjort idag, 2 converse.En gul och en blå, den gula blev riktigt snygg faktiskt. Jag ska nog göra nån annan modell i det gula tyget får se imorgon om /vad det kan bli.



Jag och "gubben har varit på bio ikväll, Harry Potter!!!!!!! Jag har läst alla böcker och längtat efter filmerna. De stora grabbarna har oxå sett filmen, så vi har mycket att diskutera. Jag tror att det här var den bästa filmen efter boken, den följde boken riktigt bra.



Nu sitter vi hemma igen, vi han precis före regnet!!!!

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar