onsdag, juli 22, 2009

"pimpade" syrum!!!!

Läste hos Ulliga gulliga.... att hon fixat sitt sy/pysselrum, det blev jättefint. Jag önskar att jag oxå kunde göra nåt åt mitt....... Jag har ca 2kvm i mitt syrum, från början fick jag faktiskt plats att sy där men nu har jag så mycket saker som hänger och lådor som är fyllda med material att jag får ta min tillflykt till köket. Tur att det är sommar och semester, då kan vi sitta ute och äta!!!!
Här en "pimpad" disktrasa, fjärilen hittade jag på nätet, (inte riktigt säker på var). Den blev väldigt fin iallafall.

Golfhandduken som jag grejade med igår, blev riktigt bra om man får säga så.

Eftersom jag sålde 6 glasunderlägg igår blev jag tvungen att göra några nya, 3 herrskor och.....

.....och 2 converse. Det blir nog nån till imorgon troligen i blått, det gillar jag.

Medans maskinen gick så gjorde jag färdigt den här söta lilla sköldpaddan..... Så visst fick jag mycket ur händerna idag förutom allt det där vanliga som man brukar göra. Jag tror att jag skulle vilja vara ledig lite oftare, typ en veckas semester lite då och då för att få koppla av med det som är roligast..... eller vad tycker ni? Ska vi ta en diskussion med arbetsgivaren kanske.....

Nä, skämt åt sidan, det skulle nog bli vanligt och tråkigt det oxå i längden. Man får ta det när det kommer och njuta för fullt!!!
Kram

1 kommentar:

  1. ja du har verkligen legat i! Själv känns det som om jag inte gjort nå´t skapande på flera da´r.
    En ide till golfhandduken, köp de små öljetterna som man brukar ha till gardiner så får man ett lite större hål. De färdiga handdukar jag sett brukar ha lite större hål. Bara en idé!!
    Annars är allt fint som vanligt!
    kram syz

    SvaraRadera