tisdag, juli 14, 2009

Lite skor......

......och ett badlakan blev det idag. Min mosters väninna fick ett broderat badlakan i födelsedagspresent och hennse syster fyller år nu. Vad blerv det då? Jo Gerd, som mosters väninna heter ville beställa ett badlakan till sin syster. Och här är resultatet. Jag är själv jättenöjd, hoppas att födelsedagsbarnet oxå blir det! Sen hade jag lite tid för några "skor" oxå...... ett blått gladunderlägg i form av damsandaletter.

Och ett par "herrloafers" och "pimpinetta damskor".
Jag har fått en beställning på några glasunderlägg och kommer att lägga ut dom här allt eftersom de blir färdiga. Läckra eller??!!!!
Här kommer ett par nya "pimpade" diskatrasor. Grannen fick en, hon blev jätteglad.


Det var allt för idag. Imorgon ska jag få hämta hem min bil som har fått en ny baklucka..... hoppas att den är fin.
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar