torsdag, augusti 13, 2009

En sån där vanlig dag....

...på jobbet. Sol på morgonen och mulet på seneftermiddagen. Vi tog en promenad till mej och det var faktiskt ganska fint väder. Vi fikade lite och då började det att smådugga lite..... Ja,ja då får man väl vara som ett solsken själv då. Därav bilden på lilla grisen.... den blir man glad av, eller???!!!!




Sen har jag faktiskt bara suttit framför datorn vilket tillhör ovanligheterna. Ja faktiskt!! Jag brukar sitta max 1 timme när jag skriver inlägg och lägger in bilder. Men idag har jag suttit och letat efter nya sidor med emroidery mönster på. Jag har även kollat in dom som finns i min länklista. Jag har hittat en hel del roliga saker faktiskt!!! jag sparar dom och när jag får tillbaka min maskin kanske jag provar en del av dom om de funkar. Annars "delitar" jag dom .


Nu har nog min "hjälpreda" plockat ut diskmaskinen.... då ska väl jag fixa lite mat då.....





Hoppas på SOL imorgon!!!!!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar