lördag, augusti 15, 2009

Oj,oj,oj.... vilken massa

hundar. Korta ben, långa ben, ingen päls, massor av päls. Ja, utbudet är stort!




Det som är tråkigt: alla tält som hundägarna har står så himla nära ringen och väldigt tätt tillsammans vilket gör det svårt att få en ordentligt titt på de små liven.


Om vi som tänkta spekulanter fick titta lite närmare och verkligen se hundarna ordentligt så tror jag att uppfödarna skulle få sälja lite fler hundar.

För visst är det väl så att dom vill visa upp sej?! Jag tycker att det är jätteroligt att få titta på olika raser, tex om det kommer fram en ny eller annorlunda ras vill jag nog kolla och beundra lite.


Jag har fotograferat de raser som jag gillar mest idag. Imorgon kommer det fler raser som jag ska försöka fånga på bild.


Visst är en väl gullig?! Ja det här var dagens skörd......
Nu ska vi åka på kalas, kusinen Tim har fyllt 5 år.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar