torsdag, september 24, 2009

Fönstret är putsat!

Och gardinen är uppe.... vem fick putsa fönstret??????? Inte var det Albin iallafall. Det gjorde mamman i "huset". Men fint blev det !!!!!!! Jag är inte så himla bra på fönsterputs........ tyvärr får man väl säga. Jag önskar att jag var duktig på det eftersom ALLA mina fönster behöver rengöras både utanpå, inuti och emellan.

Det var det som blev gjort idag.....hmmm föresten, jag fick en liten present av min arbetskamrat Anki, jag ska välja en bok....... det är inte så himla lätt kan jag säga...... det finns så himla mycket att välja på. Jag har suttit framför datorn jättelänge och kan inte bestämma mej. Jag läser väldigt mycket både romaner, deckare och lite "spök" böcker. Jag har kollat in två romaner som jag funderar på, jag ska kolla imorgon igen och kanske att jag kan bestämma mej......

Just nu läser jag May Grete Lerums böcker om Livets döttrar. Jättebra!!!!!
Har kollat lite på tv oxå, Superstar.... himla kul programm. Jag fick glass oxå, "gubben" åkte till affären och fixade. Chokladglass, mmmmmm!!!!!

Kram

1 kommentar:

  1. Gissade på att det var du som skulle få göra det. :-)
    Gardinen blev jättefin i fönstret.

    SvaraRadera