fredag, september 25, 2009

Idag blir det ingen bild......

...för jag missade den........ Har varit och storhandlat på citygross...... tappade "notan", ja, ja visst kom jag ihåg en del av det jag skulle ha. Men med "nota" hade nog ALLT kommit hem. Under promenaden på affären hördes en bekant röst..... var har jag hört den förut??????? Jodå visst var det Nordman!!!!!!! Skit att jag inte hade nåt att fotografera med, han är en stor idol. Jag har hans skivor i hyllan och gillar den lite hesa, skaviga rösten........ Det är BARA jag i min familj som njuter av att lyssna till honom, speciellt när jag åker bil..... högsta volym... ingen vill åka med om jag inte väljer nåt annat...... tex hårdrock. Men visst "rockar" han ?
Ja nu blev det som det blev, ikväll ska jag bara ta det lugnt... har förb..... ont i axeln och ryggen..... det går nog över snart....... hoppas jag......annars vet jag inte vad jag ska göra. Kanske ge bort axlarna.... och ryggen...... finns det nån.......?? Nej skämt och klagan åt sidan, jag vet att det blir bra snart om jag bara är rädd om kroppen. ( tyvärr ingen ungdom längre).
Ha nu en trevlig fredagkväll alla ni där ute..... jag är glad att ni vill läsa det som jag skriver, jag blir jätteglad för alla kommentarer. Tack, tack.

Kram

2 kommentarer:

  1. Nordman är bra, men i min bil ska det helst(jag) lyssnas på dansband. Det är jobbigt när grabben har haft bilen för då sitter det i nån konstig skiva med nån hiphop musik.
    Ha en skön fredagkväll du också och jag hoppas att värken snart går över.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Du har en Award på min Blogg ;)
    ha det gott//Eva
    http://minaquiltar.blogg.se

    SvaraRadera