torsdag, september 17, 2009

Jobbat!!!!!!

Ja, idag har jag jobbat, vilken tur att Jonas är frisk. Jättekul i badet, där är jag två gånger i veckan med en "brukare" som jag jobbar med. ( brukare är ett konstigt ord.... men, men) Vi har jätteroligt i vågorna......! Även hård träning förekommer i varmvattenpoolen, det är viktigt för oss alla!
När jag kommit hem blev det som vanligt, mat, disk och plock.... när tv:n började kl 20.00, superstar blev det stickning....... Jonas´´ sockor är färdiga.... nu ska jag börja med mina benvärmare.... måste bara räkna ut hur många maskor och hur långa de ska bli, om det ska vara både resårstickning och lite "slät" eller bara resår.... hmmm, vi får väl se hur det blir.

Kram


1 kommentar:

  1. Håller verkligen med dig att "brukare" är ett väldigt konstigt ord.
    Skönt att lillgrabben är frisk igen.

    SvaraRadera