fredag, september 18, 2009

Och så var det.....

... fredag igen då. Eftersom jag varit hemma med sjukt barn blev ju min vecka väldigt kort på jobbet. Men det är alltid trevligt när helgen kommer.... känns bra om hela familjen kan vara lediga tillsammans. Idag är mellan grabben på fest. Mats är hemma hela kvällen, annars brukar det vara så att Mats jobbar xtra natt på taxi och vi andra är lediga....... men ikväll är han alltså hemma, jättemysigt!!
Tänkte bara visa hur mina benvärmare ska se ut.... började igår, stickade några varv. men idag har jag "börjat" på riktigt... ojdå, det kom ett glas ivägen...... ja, som sagt det är ju fredag. Jaså, du såg den "franska nougaten" oxå.... den är MIN!!!!! Jag blev så himla sugen efter maten, så Albin "drog" till affären och fixade varsin "godbit". Ja, nu sak jag fortsätta att sticka och titta på tv med de andra, det är ormar på "g", kobror.... äckligt men intressant.....

Kram


1 kommentar:

  1. Det är skönt med korta veckor ibland.
    Tycker iallafall jag som är ledig ända till måndagmorgon för en gångs skull.
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera