söndag, april 25, 2010

Men hopp.....

...då, det blev några till. Små lappar förstås. Nu blev det ju inte så mycket i solen precis som jag hade hoppats på... nej, men jag fick lite annat gjort. En skön fåtölj inne hade jag och en kopp gott kaffe fanns det oxå att tillgå. Sen blev det lite present inslagning... Jonas gick på kalas. Mycket trevligt hade han haft när vi hämtade honom. Själv gick jag och "gubben " oxå på "kalas"... morbror fyllde år igår och idag blev det lite kaffe och bullar. Vi ska ju alla åldras... (inte jag,ha ha, jag är BARA 28).
Barnen är lite snoriga men det ska väl gå över....? (Hoppas jag iallafall.)
Nu blir det lite tv sen lite i min bok, imorgon är det ny vecka... med hopp om mycket SOL!!!!
Kram

1 kommentar:

  1. Sol vill jag också ha, men jag fick en liten tankeställare när jag gnällde på jobbet idag. Mina arbetskamrater tyckte våren kunde smyga sig på och att det inte skulle bli varmt på en gång för då hinner vi inte njuta av blommorna och alla blommor skulle vara utblommade innan midsommar.
    Ha en trevlig måndag och hoppas ni alla håller er ifrån förkylningar.
    Kram!!!

    SvaraRadera