fredag, maj 28, 2010

Igen.... fredag....

..nu går det så där fort igen... man hinner ju inte med riktigt. Planerar för imorgon... stora sonen och hans klass ska ha loppis och brödförsäljning på torget imorgon. Jodå , bakat har han gjort....loppisgrejerna är klara ... men vi ska ju gå upp tidigt.... på en lördag! Så det börjar väl på att bli dax för sängen!!!! Men först måste jag visa.... en spishandduk.... den är beställd...
...sen blev det Hallo Kitty på en body, Linnéa ville bli lite läcker!! Hennes mamma beställde .....Det var allt för ikväll.... det tog lite tid med broderierna.... en del gör det. Fast jag tycker att det är roligt att hålla på, har redan en panda till planerad... ev ska jag ha den själv, ska byta lite i färgerna och se hur det blir.
Kram

1 kommentar:

  1. Inte alls roligt att behöva kliva upp tidigt på en lördag.
    Jag ska jobba imorgon och börjar klockan 12, men jag och gubben ska hjälpa min svåger vid 10 så det blir inte mycket till sovmorgon imorgon och söndag börjar jag visst 7.
    Jaja, jag tar sovmorgon på måndag istället. :-)
    Ha en skön lördag och hoppas grabbens klass drar in mycket pengar.

    SvaraRadera