måndag, maj 10, 2010

Inte en enda......

..."lapp" blev det ikväll..... Jag vet ju inte vad det ska bli av dom och så håller det naturvita garnet på att ta slut... det var ett STORT nystan typ 200gr...... kommer inte ihåg vad garnet heter heller... så....ja,ja vi får väl se vad som händer. Jag har ett stort nystan till men det är kritvitt.... kanske det går att mixa ihop på nåt sätt??? Vi får väl se. Fixade en födelesedagspresent.... fyller ...????0 år och ska byta jobb... då får man nåt fint!!!
Sen blev det ett par "namnlappar" till scrappväskor, modell lite större.
Ja det var väl allt för ikväll....ska nog krypa till sängs snart.. läsa lite och SOVA... jag vet inte men troligen är det vädret som gör oss så trötta???? Nu vill jag ha SOL!!!! Jag vill fixa färdigt min uteplats, få upp taket och tvätta av bord och stolar så man kan sitta där. Lite kyligt har det varit idag.... MERA SOL!!!!

Kram

1 kommentar:

  1. Handdukarna blev hur coola som helst!!
    Och Ingers namnskyltar blev precis de jag trodde! Fiiint!
    kram//syz

    SvaraRadera