tisdag, maj 11, 2010

SOLEN har varit framme....

..idag!!! Vilket underbart väder.... hoppas att det håller i sej, några dagar iaf. Tömde skottkärran gjorde vi idag grabbarna och jag, det låg lite mycket vintervisset i den.... och lite ogräs som vi hittade i rabatten. Vi håller på att göra lite fint inför våren och sommaren..... vi vill ha fram våra sommarmöbler och göra fint på altanen. Vi längtar till alla härliga grillkvällar och kortspel tillsammans med vänner och grannar!!!
Här är det "glassiga" färger... visst ser det gott ut!! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra av denna vinst som jag vann hos Ulliga Gulliga.... jag kommer nog på nåt.

Ja, när det blev någotsånär klart ute så blev det några rutor... inne.... men hoppsan nu tog visst det naturvita garnet slut......

Ja, ja .... jag tror att jag ska prova med det vita garnet oxå. Kanske det blir bra ändå.... att blanda de olika "vita" rutorna? Jag har en påse men den gamla färgen... och nu blev det 4 med den "nya". Framtiden får utvisa hur/vad det blir...
Kram
Det kommer en 5000 besökare utlottning snart! Måste bara få allt att fungera först. (Hav tålamod!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar